Veelgestelde vragen

Hoe lang is de gemiddelde levertijd van bestellingen op de Hazenkamp webshop?

We streven er naar bestellingen binnen 2 weken af te ronden. Echter zijn wij hierbij afhankelijk van de levertijden van externe partijen zoals Jako en Kregting. Dit maakt dat het kan voorvallen dat levertijden langer worden dan 2 weken. Indien producten niet voorradig zijn, krijgt u van ons bericht hierover.

Met betrekking tot de turnpakjes van KV-Leotards kan de levering oplopen tot 4-6 weken. Houd hier dus rekening mee bij je bestelling!

Hoe bereik ik de webshopcommissie?

De activiteitencommissie is te bereiken via het contactformulier van de webshop. Mocht u telefonisch contact willen hebben kunt u dit aangeven in het contactformulier en dan nemen wij contact met u op.

Ik heb gekozen voor de optie afhalen (tijdens openingstijden van de kantine), waar en bij wie moet ik dan zijn?

Het adres van SportQube waar de Hazenkamp Gymsports gevestigd is:

SportQube
Rosa de Limastraat 23
6543 RG Nijmegen

Wanneer u gekozen heeft voor ‘afhalen’ kunt u terecht in de kantine van SportQube. Zodra u de afhaalbevestiging via de mail gekregen heeft, kunt u met het ordernummer uw bestelling ophalen bij het kantinepersoneel van SportQube. Uw bestelling zal hier klaarliggen.

De openingstijden van de kantine zijn:
Maandag t/m vrijdag: 09:30 – 20:00
Zaterdag: 09:30 – 14:00
Zondag: Gesloten

Let op: tijdens vakanties gelden er aangepaste openingstijden van de kantine.

Ik ben niet tevreden met mijn product, kan ik het terugbrengen en mijn geld terug krijgen?

Als u binnen 14 dagen na ontvangst contact opneemt met de activiteitencommissie via het contactformulier op de webshop. Er wordt dan contact met u opgenomen en een afspraak gemaakt voor het terugbrengen van de kleding/producten. Het geld wordt daarna gewoon teruggestort op uw rekening.

Mijn kleding valt kleiner/groter uit dan verwacht, kan ik het ruilen?

Ruilen kan altijd binnen 14 dagen na ontvangst! Dit staat beschreven in de algemene voorwaarden. U kunt dan contact opnemen met de activiteitencommissie via het contactformulier.

Is er een mogelijkheid om de kleding te passen voordat ik het bestel?

Mocht je een vraag hebben om de kleding te passen kunt u contact opnemen met webshop@hazenkamp.nl. Wij kunnen er dan voor zorgen dat de betreffende maten op voorraad zijn en een afspraak maken. Als de kleding op voorraad is, kunt u deze na het passen ter plekke betalen en meenemen!

Ik wil mijn bestelling laten verzenden, hoe gaat dit in zijn werk?

Als u uw bestelling laat verzenden, dan krijgt u zodra het pakketje verstuurd is de track and trace code via de mail gestuurd. Hiermee kunt u volgen wanneer uw pakketje thuisbezorgd wordt.